Trio ini mencuba makanan tempatan, meneroka gua batu kapur & melawat mural prasejarah yang menakjubkan di Ipoh, sebuah bandar gunung & syurga makanan. Mereka melawat ladang teh gaharu di Gopeng untuk mengetahui tentang tumbuhan unik ini.