Family Ties
Apabila pembantu ahli kongres ditemui mati selepas beri keterangan untuk kes rasuah, Shaw dan Riley dapat tahu suspek mungkin berdekatan. Apabila Price mengukuhkan kes menentang defendan, Baxter mencadangkan mereka turut mendakwa rakan subahat.