On the Ledge
Apabila NYPD pergi ke tempat kejadian menembak di hospital berdekatan, Shaw terkejut akan kaitannya dengan suspek. Maroun dan Price menghadapi perbicaraan yang sukar apabila suspek mengaku hilang akal.