Balance of Power
Apabila seorang pelabur Wall Street dibunuh di rumahnya, Shaw dan Riley menyiasat kehidupan profesional dan peribadinya untuk mengesan pembunuh. Pendakwa Raya Baxter mendesak Price dan Maroun untuk memastikan kes pertamanya di pejabat menang.