Last Dance
Apabila seorang wanita ditemui mati di Central Park, bukti-bukti menghala ke dua pengunjung tetap, penjual jalanan dan bilionair teknologi. Dengan tekanan politik yang ekstrem, McCoy ambil keputusan untuk membina kes.