Human Innovation
Apabila CEO teknologi terkenal dibunuh, Shaw dan Riley merungkai beberapa petunjuk untuk mendedahkan rancangan balas dendam. Price dan Maroun berfikir-fikir sama ada bukti lewat patut dihantar kepada juri.