Façade
Shaw dan Riley menyiasat kematian pelawak selepas pergaduhan di kereta api bawah tanah. Apabila suspek ditahan, Baxter bertegas untuk meninggikan hukuman walaupun Price rasa bimbang. Ketika perbicaraan, saksi baru muncul membuat kes dipersoalkan.