Castle in the Sky
Apabila seorang pemaju hartanah ditemui mati di bangunannya, Shaw dan RIley meneliti senarai suspek yang panjang. Risau akan kebajikan anak kecil defendan, Dixon dan anaknya meminta bantuan Price dan Maroun.