In Harm’s Way
Apabila seorang bintang sukan terbunuh, Shaw dan Riley mengesyaki penembak terlepas sasaran sebenar. Anak Baxter datang sebagai saksi, tetapi testimoninya boleh memberi kesan kepada kempen pemilihan semula Baxter apabila mendedahkan rahsia keluarga.