'36 Ford Coupe: Old School Cool Part 2
Joe dan Bryan bekerja pada '36 Ford Coupe, dengan roda baharu, hud dan dalaman tersuai. Pemilik telah menunggu beberapa dekad untuk memandu pusaka keluarganya dan masanya tiba! Sepasang suami isteri kembali dengan '67 Chevelle untuk menambah kuasa kuda.