Pemulihan & Pembaikan
Danny dan Penny Cobbs memiliki trak tingkap besar '55 yang memenangi anugerah, tapi tak berfungsi. Mereka memerlukan Joe Martin untuk dapat penampil ini. Pasukan ingin tukar enjin dan beberapa kemas kini hebat lain, termasuk set tayar baharu.