X-Frame Overhaul - '60 Impala Part 2
Joe mula ubah suai '60 Impalanya dengan rangka dan enjin baharu. Mandi memilih '49 Buick untuk dijual bagi membiayai binaan dan Pak Cik Bill bantu menyediakannya. Kemudian tiba masanya untuk Joe dan Mandi menyemak perjalanan yang diubah suai!