Pompa's Harley Fat Boy Surprise Part 2
Joe dan Mike bekerja keras pada basikal kejutan untuk pembantu kedai, Pompa. Harley Fat Boy dengan sentuhan Joe Martin berwarna hijau! Mandi dan Shag ada cherry '56 Continental daripada koleksi Joe yang mereka sedia untuk dijual kepada pembeli bertuah.