Step Van to Showstopper Part 2
Joe dan pasukan terus mengubah van '70-an menjadi papan iklan unuk sebuah syarikat wiski. Badan diubah suai dan Joe bekerja pada karya seni van itu. Seorang pelanggan tempatan singgah untuk mendapatkan bantuan pada trak pikap Chevy 1950 miliknya.