'36 Ford Coupe: Old School Cool
Sepasang suami isteri mengembara dari Missouri dengan '36 Ford Coupe milik mereka beberapa dekad. Pusaka ini memerlukan bingkai baharu, motor dan banyak pembaikan fabrik. Mandi dan Shag mendapatkan Impala '60 yang mereka mahu.