Step Van to Showstopper
Mandi dan Shag mendahului van langkah '70-an, yang Joe dan pasukannya akan mengubahnya untuk perniagaan wiski hebat peminat. Selain itu, krew mesti mencari hud baharu untuk '54 Chrysler New Yorker yang sepadan, cat dan patina asal.