X-Frame Overhaul - '60 Impala Part 1
Joe Martin bersedia untuk menaik taraf kereta istimewa dalam koleksinya, Impala 1960 yang telah berhabuk selama hampir 25 tahun. Joe dan rakan-rakan mula bekerja, tetapi dengan bingkai X dan enjin baharu datang banyak masalah.