All My Stresses Live in Texas
Sebuah keluarga dari California mengimpikan kehidupan ladang di Texas tengah memiliki rumah ladang yang paling tidak sesuai yang pernah dilihat oleh Raney. Untuk menyelamatkan mereka, keluarga Raney mesti bina semula rumah itu.