Stormy and Raney in Texas
Sepasang suami isteri awal 20-an bertungkus lumus mengekalkan tempat tinggal mereka dalam cuaca Texas yang bergelora. Namun keluarga Raney menghadapi cabaran menyelamatkan kabin yang dilanda hujan dan tempat perlindungan ternakan yang kuyup.