Mesa Meltdown
Sebuah keluarga muda hampir mengalah semasa menghadapi ribut salji pertama mereka di padang pasir Arizona. Semasa ribut salji kedua melanda, Raney cuba selesaikan masalah air, makanan dan kendang ternakan di ladang itu.