Denali Double Rescue
Keluarga Raney memasuki bayang-bayang Gunung Denali untuk menangani penyelamatan dua rumah kediaman pertama mereka. Marty, Misty dan Matt berlumba dengan masa untuk menangani masalah makanan, air dan tempat tinggal.