Georgia Clay Mayday
Seorang peladang muda dan kekasih tenteranya kesuntukan masa di hutan East Georgia. Terbenam dalam tanah liat yang berlumpur, Raney kena selesaikan masalah kebersihan, tanah dan infrastruktur usang sebelum hujan rebut melanda ladangnya.