Where the Wild Wind Blows
Sebuah keluarga bekas tentera dan kandang kuda di Colorado musnah ditiup angin taufan yang merosakkan periuk nasi mereka. Tapi apabila Raney tahu pasal impian besar mereka, Raney bina sesuatu yang kreatif.