Bachelor's Paradise
Selepas bertahun-tahun mengembara, seorang bujang sedia membeli rumah di mana keluarganya telah tinggal selama lima generasi. Ben dan Erin menemui sebuah kotej dengan potensi jualan semula yang baik dan reka bentuk termasuk anjung hadapan menarik.