A House With History
Jay dan Rhonda ialah profesor yang berminat dalam pemeliharaan bersejarah dan kini mereka sedang mencari rumah lama mereka sendiri. Erin dan Ben menghidupkan semula kotej tukang tahun 1920-an yang kekal dengan wataknya, termasuk kerja kayu asli.