Inspired by the Sea
Seorang wanita yang menyewa selama bertahun-tahun bersedia untuk membeli rumah. Ben dan Erin memanfaatkan daya tarikan rumah yang dia pilih dan mereka bentuk dapur berinspirasikan Nantucket dan suite utama menakjubkan dengan tab mandi yang besar.