Termite Terror
Seorang guru sekolah merindui kehidupan bandar kecil dan ingin membuat permulaan di rumah bersejarah. Ben dan Erin membuat rancangan besar untuk mengemas kini rumahnya, tetapi menghadapi masalah tidak dijangka yang boleh menjejaskan.