The Cafe House
Adik-adik restoran muda ingin membuka kafe berhampiran pusat bandar dengan sebuah apartmen di hartanah. Ben dan Erin memberikan pilihan mereka dapur kafe yang berfungsi, ruang makan kafe yang cantik dan rumah yang sangat cekap.