From Los Angeles to Laurel
Pelakon Richard T. Jones dan isterinya, Nancy, jatuh cinta dengan Mississippi dan ingin melabur dalam komuniti. Ben dan Erin memberikan rumah baharu mereka anjung hadapan Tukang klasik, dapur yang menakjubkan dan ubah suai berwarna-warni.