Fire and Water
Sepasang suami isteri sedang mencari rumah untuk menghiburkan rakan-rakan di kejiranan yang boleh dilalui. Ben dan Erin memberikan ubah suai lengkap dengan menambahkan skema warna pantai, jamuan terbina dalam dan teres belakang.