The Littlest House
Pemilik perniagaan yang telah tinggal bersama ibunya bersedia untuk mencari tempat yang boleh dia panggil sendiri. Dia sedang mencari rumah kecil dengan anjung, jadi Ben dan Erin mengubah rumah baharunya menggunakan pesona Americana yang menakjubkan.