The Cup
Birdie, Catherine, Brett dan Alice melakukan sentuhan terakhir pada kebun sebelum Pertandingan Berkebun Southeastern Michigan yang berisiko. Mereka akan menentang Bloomfield Hills. Dalam babak akan datang, butiran tentang pergaduhan di majlis didedahkan.