Force of Nature
Alice mahu membaiki hubungannya dengan Doug dan mengadu pada Brett. Kecurangan Catherine mendedahkan rekahan di sebalik kehidupannya yang sempurna. Rancangan pertandingan Kelab Kebun dicuri dan Birdie balas dendam. Identiti Quiche semakin jelas.