Companion Planting
Brett bincang hak jagaan bersama dengan Melissa dan Connor. Kesedihan Alice terhadap anjingnya mengaburi penilaiannya. Catherine mengaku curang pada Tucker. Birdie minta bantuan Ford di kebun. Dalam babak akan datang, mereka mahu menggali keluar Quiche.