Seasons
Alice membawa masuk ahli keluarga baru untuk membantu Doug keluar daripada kemurungan. Catherine sedih kerana perlu jual rumah zaman kanak-kanaknya. Birdie menerima khabar mengejutkan. Brett bekerjasama dengan Melissa untuk menjaga anak-anak yang sakit.