Germination
Alice berhadapan cabaran di tempat kerja. Brett tertekan untuk melancarkan perniagaan baik pulih keretanya. Birdie menjalinkan hubungan sulit. Dalam babak akan datang, perkahwinan Catherine berhadapan cabaran baru melibatkan tindakan undang-undang.