Plant Parenthood
Kenalan baru Brett menarik perhatian. Peluang karier menarik menanti Catherine. Birdie terlibat dengan Ford dan keluarganya. Alice mengetahui sesuatu ketika makan bersama Patty. Dalam babak akan datang, Marilyn meninggalkan majlis kerana kecemasan.