Empat ahli kelab kebun subbandar mendapati kehidupan mereka saling berkaitan akibat skandal, kejahatan dan satu rahsia pembunuhan yang dipendamkan. Saat kebenaran timbul, mereka bergelut untuk tampak kekal sempurna bak bunga yang mekar di kebun mereka.