Pollination
Catherine berusaha menghangatkan semula perkahwinannya. Kehidupan cinta Brett huru-hara apabila Alice cuba untuk memahami hubungan mereka. Persahabatan Birdie dan Joel diuji. Sesuatu daripada malam pembunuhan itu telah terbongkar.