99 Problems but a Comp Ain't One
Cabaran mengejut membuatkan Ken dan Anita tertanya-tanya sama ada rancangan moden mereka untuk rumah Decatur yang diabaikan akan terjejas selepas membelanjakan sebahagian besar belanjawan mereka untuk mengekang rayuan.