The Cabin in the Woods
Ken dan Anita membeli kabin hijau pudina suram di komuniti artis tenang di Tasik Pine. Tetapi dengan hanya 350 rumah komuniti, pasti sukar untuk dibuat dan mereka dicabar untuk mencipta kabin tasik yang selesa dengan bajet yang ketat.