Smells Like Trouble
Ken dan Anita membeli rumah ladang di Gresham Park dan bau rumah itu membuatkan mereka mempersoalkan sama ada mereka boleh mengubah dan menjualnya. Kemudian, mereka menghadapi cabaran lebih besar apabila mendapati kebocoran di bawah rumah.