Go Bigger or Go Home
Ken dan Anita membeli sebuah rumah di kawasan bergaya East Lake Atlanta. Tetapi dengan kurang daripada 1,000 kaki persegi untuk bekerja, mereka terpaksa membuat beberapa keputusan yang mahal yang mungkin menjejaskan garis masa jualan mereka.