Not So Funhouse
Ken dan Anita membeli sebuah rumah kecil di West End of Atlanta. Bukan sahaja rumah itu bengkok dan melengkung, malah tiada bilik tidur utama, jadi mereka perlu kreatif dengan susun atur untuk bersaing dengan pemulihan jiran.