Making History
Ken dan Anita membeli ladang bata di College Park yang kebetulan merupakan mercu tanda bersejarah. Kekal mematuhi daftar sejarah adalah satu kemestian, tetapi ini mungkin menghalang mereka daripada memperoleh dolar tertinggi.