Ken dan Anita merancang untuk menjadikan seorang penternak tahun 70-an di kejiranan Milton menjadi rumah ladang moden. Apabila cuaca menjejaskan rancangan mereka, mereka terpaksa membuat keputusan sukar yang boleh menjejaskan keuntungan mereka.