No Strike Outs in Mozley Park
Ken dan Anita mengambil rumah yang dirampas oleh bandar Atlanta di kawasan Taman Mozley yang popular. Sehinggalah mereka dibiarkan membersihkan kekusutan pertengahan pengubahsuaian pemilik sebelumnya barulah mereka memahami magnitud cabaran ini.