On the Akita Road 2
Perjalanan di Akita diteruskan. Perhentian pertama ialah Drive-in Kawabe, yang terkenal sebagai Kawadora oleh penduduk tempatan. Kami kemudian mencuba ramen natto di Drive-in Harajuku.