On the Yamagata Road 2
Perjalanan ke Yamagata membawa kami ke wilayah Shonai. Di Drive-in Shirafuji, kami mencuba ramen molokheiya, mi dengan sayur yang diuli ke dalamnya. Seterusnya, kami ke Drive-in Kome no Kona no Taki, tempat kami nikmati semangkuk ramen yang lazat.