On the Kagoshima Road
Di Kagoshima, hentian pertama kami ialah Drive-in Jupponmatsu, tempat kami mencuba champon dan jeroan. Di restoran kedua, Restaurant Osumi, keistimewaan mereka adalah champon, dengan sos yang unik!